תוך כמה זמן אני מקבל את המשלוח?
משלוח מגיע עד 4 ימי עסקים בדרך כלל, ישנם ימים מעט לחוצים כמו חגים או לצערנו מתיחות בטחונית שעשויים לעכב את המשלוח בעוד מס’ ימים, לבירורים ניתן להתקשר לשירות הלקוחות ניתן גם לשלוח הודעות דרך המספר הזה ישירות לוצאפ 0515775581
אם אני רוצה לשנות פריט מסויים במארז המתנה או הסט שאני מתכוון לרכוש האם זה אפשרי?
בהחלט ניתן לשנות את מרכיבי המארז או הסט שבחרתם לקנות, אנחנו עושים את המיטב כדי להתאים לכם את המתנה המושלמת, וחשוב לנו לשמוע מכם איך אתם אוהבים אותה, לכן אפשר תמיד לפנות לאחד מהנציגים שלנו בשירות הלקוחות כדי לשנות /להוסיף מה שבא לכם.
האם ניתן לרקום או להטביע שם על המארזי המתנה?
לרוב ניתן להפוך את הרכישה לאישית ולרקום/להטביע/להדפיס על המתנה כדי שתהיה מיוחדת, בכל מוצר דאגנו להוסיף תמונות של מוצרים שניתן להוסיף שם ושם משפחה, תכלו להוסיף את השם בדף המוצר ואנחנו נדאג להכל. במידה ואין לכם אפשרות בדף המוצר צרו קשר עם שירות הלקוחות ונדאג לכם.
אם אין לי כרטיס אשראי, כיצד אוכל לשלם לכם?
ניתן לשלם גם בהעברה בנקאית או בביט
אתם יכולים להוסיף ברכה אישית ממני?
אם בא לכם להוסיף למתנה כרטיס ברכה אישי מודפס עם כמה מילים מרגשות, אנחנו פה בשבילכם, לאחר הרכישה צרו קשר עם שירות הלקוחות ונדאג לכם לברכה מודפסת
אני רוצה שהמשלוח יגיע בתזמון מדוייק ליום הולדת של אישתי, אם זה אפשרי?
בוודאי, לאחר ביצוע הרכישה צרו קשר עם שירות הלקוחות, לתזמון ההגעה של השליח.
אני רוצה לרכוש כמות גדולה של מוצרים, האם זה אפשרי?
יש אפשרות לרכוש בסיטונאות מאיתנו, במחירים שונים ממחירי האתר.
מהן שעות פעילות העסק?
משרד : א-ה 9:00 עד 17:30 | שירות לקוחות טלפוני או בווצאפ א-ה 09:00 עד 19:00
איזה מבצעים מיחדים יש לכם?
אנחנו מעדכנים מוצרים עם הנחות כל הזמן , וניתן לקבל קוד קופון של 5% הנחה ברכישה ראשונית על כל המוצרים באתר, מותנה ברישום לאתר.
אני יכול לראות את המוצר שאני רוצה לרכוש בעוד תמונות? או בוידאו? כי התמונות באתר לא מספיקות לי
אין בעיה!! החלטתם שאתם רוצים לרכוש מוצר מסויים והתמונות באתר לא מספקות אתכם? אל דאגה צרו קשר עם שירות הלקוחות ונשלח לכם עוד תמונות או וידאו בלייב של המוצר כדי שתהיו בטוחים ומרוצים מהקניה.