החזרת מוצרים והחזרים כספיים

ביטול עסקה והחזרת מוצרים

  • ביטול רכישת מוצר באתר על ידי הלקוח ייעשה, בכפוף למגבלות על פי דין כמפורט להלן, באמצעות פניה טלפונית, באמצעות דואר אלקטרוני, בדואר רשום או דרך “יצירת קשר” באתר, כמפורט בלשונית “צור קשר” באתר. בקשת הביטול תכלול את פרטי הלקוח כולל מספר תעודת זהות ו/או פרטים מזהים אחרים ואת פרטי ההזמנה המלאים.
  • בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ’א-1981 (‘חוק הגנת הצרכן’), ובכפוף לחריגים הקבועים בחוק הנ”ל ובתקנות שהותקנו על פיו, רשאי צרכן לבטל קנייתו של מוצר בהודעה בכתב עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר בפועל או מקבלת מסמך הגילוי המפרט את פרטי המוצר (המאוחר מביניהם.
  • דמי ביטול– במקרים בהם ניתן לבטל רכישת מוצר על פי האמור לעיל ובכפוף לכך שלא נעשה שימוש במוצר והוא הוחזר לחנות כשהוא במצב חדש ובאריזתו המקורית, בצירוף חשבונית מס מקורית ובכפוף לייתר התנאים המפורטים בתנאי שימוש אלו, בתוך 14 ימים מיום קבלתו על ידי הלקוח, יושב ללקוח הסכום ששולם על ידו בגין המוצר בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ₪, הנמוך מביניהם . ההשבה כאמור תיעשה רק לאחר שהמוצר שהוחזר התקבל על ידי החנות.
  • הלקוח יישא בתשלום מלא בגין השילוח, והחנות תהא רשאית לקזז את עלויות ו/או הוצאות המשלוח, לרבות ההחזרה, מהסכום שיושב לקונה כאמור. במידה שחברת כרטיסי האשראי או גוף אחר שעמו התקשרה החנות לביצוע סליקת כרטיסי אשראי, גבו מהחנות תשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בעסקה שבוטלה, החנות תהא רשאית לחייב את המשתמש/הרוכש גם בתשלום כאמור שנגבה ממנה.
  • 24.    החנות לא תהיה אחראית לכל אובדן או נזק במהלך משלוח מוצרים שהוחזרו על ידי הלקוח.
  • זכות ביטול הקניה והחזרת המוצר לא תחול לגבי מוצר שהותקן בבית הלקוח  ולגבי מוצר שיוצר או הותאם במיוחד עבור הלקוח על פי מידות או דרישות מיוחדות.
  • במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה מהותית בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי החנות, לא יחוייב המשתמש בדמי ביטול כלשהם.
  • החנות רשאית לבטל עסקת רכישה במקרה שיתברר כי הרכישה התבצעה תוך מעשה עבירה ו/או מעשה המפר כל דין ו/ או מעשה המהווה הפרה של תנאים אלו, שליחת פריט שהוזמן לא תהווה אישור מצד החנות כי המשתמש-הקונה לא ביצע הפרה.
  • כמו כן, החנות רשאית לבטל עסקת רכישה בתוך שלושה (3) ימי עסקים ממועד ביצוע הרכישה באתר, במקרה שהמוצר אזל מן המלאי, ומבלי שתהיה חייבת לפצות את המשתמש הקונה עקב הביטול כאמור.

 החלפת מוצר

  • החלפת פריט בשווי ערכו בעת ההחלפה.את המוצר ניתן לקבל לאחר תיקון או להחליפו במוצר אחר במידה ואכן לא נעשה בו כל שימוש.
  • החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים: נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך . 

דמי משלוח

  • דמי משלוח יגבו בתוספת .
  • הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם החנות.
  • מוסכם כי במקרה של איסוף ע”י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.

שירות לקוחות

כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה , ניתן לפנות אל:

טלפון: 0515775581 

כתובת:ראובן ברקת24  חולון

דוא”ל info@oeita.com

אולי יעניין אתכם גם

5% הנחה ללקוחות חדשים

נרשמים ומקבלים הנחה